Kom ihåg !!

Tycker NI är lite dåliga på att ge kommentarer.
Så det är bara att skriva, jag skall svara på allt !!

Vore kanon skoj om ni följde bloggen på något av sätten.
Så jag känner att jag verkligen skriver inlägg till läsare !

lördag 6 april 2013

Gårdagens annorlunda besök av gubbarna.

Bra kväll igår. Lite nytt fick jag uppleva.

Efter en lätt lunch med Far och gubbarna så umgicks vi lite i soffhörnan.
Far tyckte strax att jag behövde min bestraffning för veckans olydnad. Vilket jag inte hade en aning om. Fick ju innan i veckan. Men det var väntat, som ofta när gubbarna besöker oss.

Så det blev en läggning över Fars knä denna gången. Med åskådare.
Efter ett bra tag kom det.
Far slutade och han sa att Sten fick ta över.
Sten hade med sig en löspenis som jag inte sett och den skulle användas i min bak sa han.
Han sa åt mig att lägga mig på mage i soffan. Smorde in stjärthålet och började massera med löspenisen tills den var inne. Det kändes värre än pluggen som Far brukar sätta dit.

Far hade gått ut men dom andra gubbarna kollade på.

Detta var det som Far nog hade menat med det han sa tidigare. Och bestämt med Sten.

Sten tog av sina byxor och sa.
- Det har bestämts att du skall ha kuk i röven, pojk!

Det vill jag lova kändes annorlunda. När Sten förde in sin penis i min rumpa. Han tog några kort, men jag har inte sett dem ännu. Men jag tror att han visat dem för Far.

Så nu har jag för första gången fått uppleva något jag fantiserat om.

Far har verkligen gett med sig om detta, trots att han inte var i rummet just då det hände. Men han såg nog på mig att jag var både chockad och upprymd av all behandling.

I dag skall Far och jag iväg till en annan kompis till honom och stannar till i morgon. Där blir det lugnare. Men jag kommer inte glömma det som hände igår.

Ha en fin helg.

/Lelle.

1 kommentar: